Un fantàstic regal de final de curs!!!

El curs passat vam decidir posar el nom de Susanna Isern a la nostra biblioteca. Ella ha estat alumna d’aquesta escola i va pensar en nosaltres quan va escriure el llibre “La guineu i la Camosa” i va venir a presentar-lo a l’escola. El curs passat vam rebre un lot de contes i llibres espectacular. Vam poder agrair-li fent una vídeotrucada on vam poder explicar-li com ens agraden les seves històries.

Aquest final de curs hem tornat a rebre una caixa amb un munt de llibres més, que ompliran la nostra biblioteca d’històries fantàstiques amb personatges de tota mena.

Gràcies Sussana, fas que amb les teves històries els nostres infants viatgin a d’altres mons!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *