Tu tens L’energia: mou-te en bici!

Els de 4t, 5è i 6è de l’escola de Castellciutat han participat el taller “Tu tens l’energia: mou-te en bici!”, organitzat per l’Institut Català de l’Energia (ICAEN).

L’activitat, que s’ha desenvolupat a les instal·lacions del col·legi La Salle, ha constat d’una part teòrica i d’una altra de pràctica. Han fet en bicicleta un recorregut senyalitzat tot seguint les indicacions de les monitores, que els han orientat per tal de desenvolupar les seves habilitats d’una manera “adequada i segura”.

L’objectiu de la iniciativa era que els nens i les nenes experimentessin els avantatges de desplaçar-se en bicicleta. En la part teòrica, les monitores de l’ICAEN han explicat a l’alumnat que aquest tipus de mobilitat permet més autonomia personal, fer activitat física, produir la pròpia energia per desplaçar-se d’un lloc a un altre, generar un impacte ambiental mínim i, en definitiva, contribuir a millorar la qualitat de vida a pobles i ciutats.