Salut a les escoles

En el programa “Salut a les Escoles” l’objectiu principal ha consistit en transmetre i justificar la importància d’adquirir hàbits de vida saludable, evitant el comportament sedentari i realitzant les pautes mínimes d’exercici físic  Des del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya  han vingut a fer-nos una xerrada a càrrec de la Teresa Serra. A través de la història “No sóc la Dolors, sóc  la Lola”, hem descobert què ens pot passar amb la postura de la nostra esquena. La sessió ha anat acompanyada d’una part practica.

Hem reflexionat que menys pantalles i més activitat física, que hem d’augmentar els nostres estiraments diaris i dormir les hores necessàries i el nostre cos ens ho agrairà..