PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-21

Preinscripció TELEMÀTICA – del 13 al 22 de maig

• Formulari telemàtic

• Enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació escanejada o en fotografia, al correu de l’escola:
c5001242@xtec.cat
Rebreu un correu de confirmació, com a justificant de la formalització de la matrícula, un cop enviada la sol·licitud i la documentació.

Preinscripció PRESENCIAL – del 19 al 22 de maig
Serà EXCEPCIONAL

• Demanar cita prèvia:

• Una persona sola per fer el tràmit
• Sol·licitud omplerta des de casa
• Documentació acreditativa per escanejar o fotocopiar
• Portar bolígraf propi
• Portar mascareta i guants
• Us recordem que no podran accedir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament o que
presentin símptomes. En aquest cas, podreu autoritzar a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Documentació OBLIGATÒRIA

• Sol·licitud de preinscripció
• Fotocòpia o foto del DNI del pare i mare o tutor/a.
• Fotocòpia o foto del llibre de família (pàgines pares i full on apareix l’alumne)
• Fotocòpia o foto de la TSI (targeta d’identificació sanitària individual) del nen o la nena, si se’n disposa.
• Fotocòpia o foto llibre de vacunes
Si és el cas:
• Fotocòpia o foto del carnet de família nombrosa o monoparental
• Fotocòpia o foto del certificat de discapacitat
S’ha d’indicar una adreça electrònica vigent i real per rebre informació del procés de preinscripció. No cal presentar el certificat de convivència. L’administració corresponent farà la comprovació.