L’Ukelele a l’escola

Els dimecres al matí seguim tocant els ukeleles i aprofitem per acompanyar-los amb altres instruments que tenim a l’escola. Aquí els podeu veure tocant el clàssic “Frère Jacques” i sona molt bé!

FRÈRE JACQUES

Aprofitant que s’acosten les vacances i que ja tenim una mica de repertori de cançons amb l’ukelele, us adjunto algunes de les cançons que hem treballat  a classe perquè pogueu practicar aquests dies.

Recordeu que:
– Baby canta amb mi: és acord de Do7 que es fa al número 11.
– Frere Jacques: és acord de Do que es fa al número 13.
– Emanono: mireu-la amb la partitura!!! Podeu llegir-la amb números, tablatura o partitura. Recordeu que hi ha trossos d’improvisació a cada corda!
– Ukelele- ukelelelà: cordes a l’aire començant per la primera.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *