Consell Municipal d’Infants a La Seu d’Urgell

El i les representats dels alumnes de la nostra escola han fet la primera sessió plenària del Consell municipal d’infants de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell. Ells han pres possessió com a membres dels seus respectius consells. Han traslladat qüestions com la neteja i manteniment de l’espai públic, augmentar la vigilància policial i la preocupació pel canvi climàtic, entre altres qüestions.
En aquest primer ple, el Consell Municipal d’Infants ha acordat per unanimitat organitzar una jornada sobre cultura del Pirineu. A partir d’avui,  treballaran en les properes comissions la preparació d’aquesta diada dedicada a la cultura pirinenca adreçada a tot l’alumnat d’educació primària del municipi.