I Congrés sobre Biodiversitat Can LLobet

L’IE Can Llobet de Barberà del Vallès realitza el I Congrés sobre la biodiversitat de l’entorn.

Enguany, l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Escola Can Llobet, de Barberà del Vallès celebra la Setmana de la Ciència. Aquest curs, 2023-2024, organitza el I Congrés de la biodiversitat de l’entorn
més proper, que té com a objectiu divulgar i conscienciar a la població de la importància de la conservació de la fauna i de la flora de Barberà del Vallès.
Aquest acte s’organitza a l’Institut Escola Can Llobet, de Barberà del Vallès, dijous 20 de juny, des de les 11:00 i fins a les 13:30h a l’aula de Ciències.
Les famílies de l’alumnat podran assistir a l’IE per veure l’exposició que els i les estudiants han preparat durant la Setmana de la Ciència.