Carnestoltes 5è
25/02/22Per visualitzar el recull fotogràfic, cliqueu aquí.
Per visualitzar el recull fotogràfic, cliqueu aquí.
Els infants de la classe dels Volcans i els Terratrèmols hem anat d’excursió a la Fundació Antoni Tàpies i hem pogut observar moltes de les obres d’aquest artista. Ens han explicat coses molt interessants i hem gaudit molt durant tot el dia! Us deixem un recull de fotografies en els següents enllaços:
P4 A: https://drive.google.com/drive/folders/1-QayK0piLbhIQKi84rHmdsPqNMyVgOnF?usp=sharing
P4 B: https://drive.google.com/drive/folders/1cJaW00Bfx6M-eqZNf6M2g6FdPsJKnsTR?usp=sharing
Els passats dies 9 i 10 de febrer els nens i les nenes de primer vam anar a veure l’exposició de Cuida‘t les dents!
Vam aprendre un munt de coses, vam estar súper atents i atentes. Us compartim unes fotos perquè pogueu veure que xulo va ser!
+ Imatges
Aquest dimecres passat vam tenir la visita d’un amic escocès, Tom. Ens va ensenyar les seves tradicions així com alguns balls típics. Vam aprendre algunes paraules noves. Ens ho vam passar molt bé compartint uns balls junts i escoltant música de gaita.… Llegeix més»
+Imatges
El 4 de febrer, l’alumnat de l’optativa d’alemany de segon i tercer de l’ESO vam anar a veure una pel·lícula en versió original “Tschick. Goodbye, Berlin” als cinemes Girona, a Barcelona.
Vam agafar el tren fins a l’estació de tren de La Sagrera i… Llegeix més»
Volem compartir amb vosaltres un recull fotogràfic de la sortida realitzada aquest curs a la Serra de Collserola.
Per poder accedir cliqueu aquí.
+ Imatges
El passat 15 de desembre els nois i noies de primer vam participar al musical “Un Nadal amb Mister Scrooge” acompanyant al cor infantil Sant Cugat. Aquest espectacle ha estat el resultat del treball de trimestre a l’àrea de música.
Clicant aquí podreu veure les fotos que anirem fent durant aquest segon trimestre!!!!
Us fem arribar les fotos de quan vam fer l’experiment del volcà.
Per veure-les, cliqueu aquí.
Durant els últims dies vam realitzar diverses activitats de Nadal i per acomiadar el trimestre vam fer un pica-pica i vam rebre als companys/es de l’ESO, ja que ens havien fet un regalet sorpresa!
Podeu veure les fotos en el següents enllaços: