El Nadal arriba a l’escola Badalona Port!!!

ELS I LES  ALUMNES DE TERCER RECITEN UN POEMA I CANTEN NADALES PER ALS PARES I MARES!

FA DOS ANYS QUE LES FAMÍLIES NO ENTRAVEN A L’ESCOLA!

Els nens i nenes de tercer fa molts dies que esperàvem molt emocionats a que arribés el 21 de Desembre.

L’alumnat es va posar dalt de l’escenari estratègicament perquè tothom els veiés bé.

El nostres delegat i  la delegada s’han encarregat de presentar les actuacions.

El recital consistia en :

• Un poema inventat per l’ alumnat: Ja ha arribat Nadal
  • Una cançó en català: el timbaler
  • Una cançó en castellà:  Ya llegó la Navidad
  • Una cançó en anglès. Santa Claus is coming to town
  • Tot acompanyat de coreografia.

Rebre als pares i mares a l’escola  ha fet que l’alumnat  tingués una miqueta de vergonya i nervis però ho han fet super bé!! És per això que els han aplaudit mooooolt en acabar.

Han estat ensajant molt perquè tot sortís bé a passar de que la mestra de música ha estat malalta fins a l’últim moment.

Per acompanyar a les cançons han utilitzat diferents instruments  musicals i han fet diferents coreografies.

Al concert s’han pres totes les mesures de seguretat per evitar contagis: mascareta i distància de seguretat.

Si  voleu compartir aquest concert amb la resta de famílies properament  s’enviarà   per email a els pares i  les mares.

FELIÇ 2022!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *