SORTIDA A LA CIUTADELLA IBÈRICA

L’alumnat de 5è va realitzar la sortida a la Ciutadella Ibèrica de Calafell, el passat 30 de gener. 

Amb relació a la unitat didàctica que estan treballant sobre les civilitzacions antigues, van poder visitar la millor reconstrucció feta d’una ciutat Ibera. 

Un cop arribats, amb l’ajuda de les monitores, van passejar-se per la ciutat emmurallada, van visitar les cases de diferents grups socials (rics i camperols), van analitzar les diferències i similituds amb altres civilitzacions i van poder posar en pràctica algunes tècniques manuals que feien servir els Ibers per fer farina. 

Finalment, van acabar el matí duent a terme un taller de teixits: “teixir com teixien els Ibers”.

Va ser tot un èxit! Van conèixer la procedència de les diferents fibres naturals, el seu procés de transformació i van posar en pràctica les seves habilitats de motricitat fina, concentració i habilitats manuals teixint amb un teler individual. 

Ara ja coneixem una mica més la cultura dels nostres avantpassats, a la península Ibèrica!

Podeu veure més fotografies clicant aquí

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut