REUNIONS FAMÍLIES

dimecres 2 d’octubre
 dijous 3 d’octubre

SESSIONS DE MÚSICA A P3

Els nens i nenes de P3 comencen a aprendre les primeres cançons i audicions del curs a classe de Música.Tot i que encara ho fan a la seva aula, ja han descobert els instruments típics de la festa major (la gralla i el timbal) i en properes sessions coneixeran molts més.

L’arribada de la tardor ha donat peu a nous coneixements i experiències. Aquesta setmana hem pogut gaudir de la música d’Antonio Vivaldi. La nostra primera audició!!!

També hem après una nova cançó: “M’agrada la tardor”.

La música aporta molts aspectes positius que els anirà fent madurar.

DIBUIX GUANYADOR AGENDA

Des de l’àrea d’educació artística s’han realitzat les il·lustracions per l’agenda 2019-20, concurs organitzat per l’AMPA de l’escola.
Aquest any els alumnes de cinquè, aprofitant la xerada de l’Àngel Sauret com il·lustrador professional i el treball realitzat amb els ODS 2015-30, han realitzat il·lustracions que manifesten… Llegeix més»