TROBADA DE TENNIS TAULA

El passat dissabte 17 de gener alguns alumnes de sisè van participar a la primer trobada de tennis taula de l’escola Antoni Roig.

L’activitat es va dur a terme al gimnàs de l’escola i tots i totes van gaudir d’una magnífica jornada esportiva. Cada grup s’organitzava de manera que un dels participants feia de jutge. Així van aprendre a fer les actes i es van preparar per participar al XIV Torneig Sant Sebastià Tennis Taula que tindrà lloc dissabte 25 de gener a Campclar.

Podeu veure més fotografies clicant aquí

DANSA A P5

Al llarg del 1r trimestre, les nenes i els nens de P5 de les classes de la Virgilieta i els Diables han gaudit d’una sessió setmanal de dansa amb el mestre de música.

Per fer més entretinguda l’activitat, els grups sempre s’han barrejat.

A continuació podreu veure les quatre danses que hem treballat:  Joc de moure el cos, El ball de Sant Corneli, Margalideta i El ball de la civada.

Ho hem passat molt bé i hem après a ballar en grup, respectant la música, els passos, l’espai  i els companys.

CELEBRACIONS DE NADAL

Hem finalitzat el primer trimestre del curs gaudint, com ja és tradició, d’un petit concert per part dels mestres de l’escola. Ho han fet molt bé! Ens han interpretat dues cançons: “El trineu” i ” De vacances vull marxar”. Finalment tots plegats hem cantat “El 25 de desembre”.

Després, tot i la pulja, hem rebut la visita dels patges reials, que han repartit llaminadures i han recollit les cartes de tots els nens i nenes de l’escola.

Podeu veure més fotografies clicant aquí