Amb moltes ganes de començar un nou curs.

Us esperem a tots i totes el dilluns!

TEATRE A CM

L’alumnat de cicle mitjà ha representat diferents obres de teatre relacionades amb el projecte transversal sobre l’Edat Mitjana que es fa a l’escola.

Els nens i nenes de tercer, han representat Els set cavallers de colors i, els i les nenes de quart han representat una adaptació de La flauta màgica treballada a l’àrea de música i dansa.

Podeu veure més fotografies d’aquestes obres de teatre clicant aquí

FESTA DE LES ORLES 2021

Avui l’alumnat de sisè ha celebrat la tradicional festa de les orles. Aquest any, però, amb un format diferent a l’habitual. La cerimònia ha tingut lloc a la porta principal de l’escola i les famílies han pogut seguir-la en directe des de casa per streaming.

Tot i els canvis, necessaris per la situació actual, ha sigut una festa molt emotiva, plena de records i moments preciosos.

Agraïm a l’AMPA i a en Carles Uriarte la seva col·laboració en aquest acte.

Podeu veure totes les fotografies d’aquesta celebració clicant aquí

DANSA A P5

Aquests darrers mesos, en algunes sessions de música hem fet dansa.

Les classes dels Diables i dels Castellers han gaudit molt amb l’activitat. Dansar en grup és una molt bona activitat; aprenem a ballar en grup, ens divertim i seguim els passos senzills.

Han après cinc danses. Si voleu practicar-les a casa, podeu fer-ho seguint les instruccions que hi ha al dossier de danses que s’emportaran a casa el darrer dia de curs i amb els àudios que pengem aquí.

Dansa 1- Un joc per moure el cos

Dansa 2- El ball de Sant Corneli

Dansa 3- Margalideta

Dansa 4 – Xica bonica

Dansa 5 – El Ball de la Civada

El darrer dia, ens hem ajuntat a l’entrada de l’escola i hem ballat plegats.

A continuació teniu unes quantes imatges.

DANSA A P4

Aquest 2n quadrimestre, els nens i les nenes del Gegant Joan i la Geganta Rosalia han estat practicant quatre danses a les sessions de música.

Han gaudit molt de l’activitat, ja que implica moviment, música, treball en equip i diversió.

Podeu practicar-les a casa amb l’ajuda dels dossiers que els nens portaran a casa i els àudios que veieu a sota.

DANSA DE LA CABRETA

DANSA DE LA FELICITAT

DANSA DELS PETITS OCELLS

KOKOLEOKO

També podeu veure algunes imatges de les danses a l’aula.

SORTIDA EN BICICLETA

La setmana passada els nois i les noies de 6è vam realitzar, amb la policia local, unes sortides en bicicleta per tal d’aprendre a circular correctament pel poble.

A mig recorregut, concretament al port de Torredembarra, vam fer un descans i en Jesús Molné ens va explicar moltíssimes coses sobre el funcionament del port, de les barques, els estris de pesca… Vam visitar la llotja i vam aprendre moltes coses de la mà dels pescadors que hi treballen.

Vam gaudir i aprendre molt amb aquesta activitat!

Podeu veure més fotografies d’aquesta sortida clicant aquí

DIA DE LA LLENGUA MATERNA (EDUCACIÓ INFANTIL)

El passat divendres 4 de juny vam celebrar a l’escola el Dia de la Llengua Materna. Els nens i nenes d’educació infantil vam fer una sèrie d’activitats relacionades per donar valor a les llengües maternes del nostre alumnat.

Primer de tot, vam visualitzar uns vídeos on apareixien diferents espècies d’animals comunicant-se amb les seves mares. Partint d’aquí vam reflexionar sobre com es comuniquen els animals amb les seves mares i les diferències que hi ha entre espècies. També vam veure dibuixos animats en diferents idiomes i, finalment, vam veure vídeos d’antics alumnes de l’escola que ens mostraven com es diuen en el seu idioma expressions com “hola”, “adéu”, “bon dia” i “bona tarda”.

Les famílies hi van participar col·laborant amb la recerca de dibuixos animats en diferents idiomes així com mostrant vocabulari bàsic i salutacions en les seves llengües maternes.

Els alumnes es van sorprendre al escoltar les diferents llengües maternes dels seus companys/es de classe i també els va encantar poder veure dibuixos animats en altres llengües. Es van divertir molt intentant pronunciar en les diferents llengües maternes el vocabulari que se’ls mostrava.

Podeu veure més fotografies d’aquesta activitat clicant aquí

BEACH TENNIS I ALTRES ESPORTS A LA PLATJA

Avui els nens i les nenes de 5è hem anat a la platja a fer una mica d’esport.

Hem fet una bona passejada des des l’escola fins a Baix a Mar on ens esperaven alguns membres del Club Beach Tennis Torredembarra.  Ens han preparat quatre pistes i ens han explicat com es juga a al tennis platja. Aleshores ens hem distribuït respectant els grups bombolla: un grup practicava beach tennis tot fent una petita competició, un altre jugava a pichi i l’altre a la petanca. I anàvem rotant.

Hem gaudit d’una gran jornada esportiva i donem les gràcies al Beach Tennis Torredembarra per fer-ho possible!

Podeu veure més fotografies d’aquesta activitat clicant aquí