SORTIDA TARRACO ROMANA

El passat dijous 14 de març els nens/es de 2n van anar d’excursió a Tarragona.

Allà van poder fer una ruta a peu per a veure alguns dels monuments i l’arquitectura més emblemàtica de l’imperi romà i l’antiga Tàrraco: muralla, lloba capitolina, circ i amfiteatre entre altres.

També van aprofitar per fer un dibuix al natural de l’amfiteatre, ja que la sortida està englobada dintre del projecte d’artística “L‘Edat Antiga”.

FEM DE CASTELLERS

El passat 15 de març vam rebre la visita de la colla castellera Els Nois de la Torre, que ens ensenyaren els 4 principis de la colla. Ens vam explicar les parts que composen els castells, la importància de cadascuna i els tipus de pilars.

Vam gaudir molt amb les seves explicacions i els jocs. Ens vam sentir castellers per un dia!

Molts agraïts als Nois de la Torre per la seva visita.

PROJECTE CUIDEM ELS OCEANS

L’alumnat de 3r engeguem amb molta il·lusió el projecte KIDS FOR THE FUTURE de la mà de l’ONG  “Good Karma Projects“.

Durant els temps que dura aquest projecte anirem a la platja a fer recollides de residus, que analitzarem i plantejarem mesures per millorar la qualitat del nostre mar i les nostres platges.

A més amb aquest projecte treballarem aquests ODS:

El passat 18 de març vam anar a la platja a recollir residus i els vam classificar.

SORTIDA AL TEATRE I4-I5

Aquest dimecres dia 6 març les nenes i nens d’I4 i I5 hem anat a veure l’obra L’hort de Can Pitrocs al teatre Metropol de Tarragona.

Explica la història d’un senyor que decideix construir un espantaocells perquè les aus no se li mengin la fruita del seu hort. Però aquest nou vigilant sent molta curiositat per  conèixer diferents llocs del món.

MURAL 8M

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, aquest 8 de març hem treballat un conte a cada un dels nivells d’educació infantil.

A més, totes les nenes i nens d’I3, I4 han pintat una ploma i els d’I5 a  banda d’acolorir-la hi han  escrit què els agradaria ser de gran. Després al pati hem ajuntat totes les plomes fent unes ales de papallona. Ha quedat molt bonic.

TALLER PICASSO

Després d’haver treballat la Yayoi Kusama,  seguim amb el projecte d’artística a Educació Infantil.

Ara estudiem l’obra de Pablo Picasso. Ens barregem  en petits grups i passem  cada setmana per un taller diferent experimentant amb diferents tècniques i materials (aquarel·les, plastilina, collage, ceres toves…).

També treballem Picasso a psicomotricitat i a TAC.

TALLERS D’EXPERIMENTACIÓ

Aquest trimestre tenim  nous tallers d’aprenentatge a educació infantil basats en el joc, la manipulació, la descoberta i l’experimentació on les nenes i els nens interaccionen d’acord amb les seves necessitats i ritmes.

En petit grup, alumnes d’I3, I4 i d’I5, van passant cada setmana per una de les set propostes:  taller de simetries, transvasaments, pocions màgiques, treball amb imants,  creacions amb peces soltes, rampes i taller de sorra humida.

A més a més, també gaudeixen  de l’aula de joc simbòlic amb el nou supermercat.

Us deixem una mostra d’algunes de les activitats que estem realitzant.

Podeu veure més fotografies clicant aquí