SolidarizARTE

El passat mes de desembre l’alumnat de 5è va participar en un concurs de dibuix organitzat per l’ONG AYUDEMOS A UN NIÑO.

La temàtica del concurs era: “El nostre planeta està malalt, és hora d’actuar amb visió de gènere”.

Vivim en un món molt gran, que amb el temps es mostra cada cop més malalt. Però si ens esforcem i lluitem per canviar la tendència, ho aconseguirem, sobretot si ho fem junts.

Ayudemos a un niño pretèn que l’alumnat de primària, des de la seva mirada innocent i entusiasta, vagi canviant aquest incert camí cap a destinacions més positives.

Hi han participat escoles d’arreu d’Espanya. Hi ha hagut dibuixos molt interessants que podreu trobar a la pàgina web de l’ONG.

A més a més, un dels alumnes de 5è de la nostra escola ha estat escollit finalista amb el seu dibuix, es tracta de:

STEVEN CASTRO (alumne de 5èA)

Ens ha alegrat molt rebre aquest reconeixement, tant a l’escola, com a la mestra d’artístic, com al mateix Steven. Aviat trobareu fotos seves a la pàgina web de l’entitat organitzadora.

Enhorabona a totes les nenes i tots els nens de 5è!!