DIJOUS GRAS

Amb l’última ordre del rei Carnestoltes, hem celebrat Dijous Gras. Ha estat un dia molt complet amb sortides al matí i festa de Carnaval a la tarda.

Educació Infantil ha esmorzat al pati de primària i tots i totes han pogut gaudir de la muntanyeta, el rocòdrom, l’estructura…

Cicle inicial ha anat al pati del Patronat Antoni Roig i cicle superior ha arribat caminant fins a l’ermita de Sant Antoni a Altafulla.

A la tarda, ben disfressats, l’alumnat de primària ha gaudit d’una festa al pati, al ritme de la música. I l’alumnat d’infantil ha realitzat la tradicional rua, aquest any vestits de veritables artistes!

Podeu veure més fotografies clicant aquí