PROJECTE “BIODIVERSIFIQUEM L’ENTORN ESCOLAR: REPLANTEGEM LA CIUTAT”

Gràcies a l’ADENC (Associació per la Defensa i Estudi de la Natura) i el GEPEC (Grup d’Estudi i Protecció dels ecosistemes catalans), la nostra escola està participant en el projecte “Biodiversifiquem l’entorn escolar: Replantegem la ciutat“.

La finalitat d’aquest projecte és afavorir la biodiversitat urbana mitjançant un procés de cocreació que ens permeti dissenyar propostes per tal del replantejar el model de ciutat que tenim actualment. Es realitza en amb col·laboració amb diverses entitats: Urbanins, CREAF i UAB, amb el suport del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

El alumnes han realitzat uns tallers per entendre, conèixer i  millorar la biodiversitat present en l’entorn de la nostra escola. I ens serà molt útil en el desenvolupament del projecte Fem un Pati Viu

Trobareu més informació sobre aquest fantàstic projecte en aquest enllaç: http://adenc.cat/biodiversifiquem-lentorn-escolar/