CLOENDA PROJECTE LLENGUA MATERNA

El dia 24 de maig, l’escola va dur a terme l’activitat final del Projecte de Llengües d’aquest curs.

Tots els alumnes, organitzats en grups internivells de P3 a 6è, van col·laborar en la realització d’un taller que ens permetrà crear un espai que representarà la diversitat lingüística.

Després de visualitzar els vídeos que s’han anat fent al llarg del curs, en què apreníem a dir “Hola”, “Adéu” “Bon dia” i “Bona tarda” en les diferents llengües maternes de l’escola, els alumnes van decorar tires de paper de diferents colors amb aquestes paraules i amb lletres dels diferents alfabets.

Aviat tindrem preparat l’espai on endinsar-nos en la riquesa lingüística de l’escola.