DIPLOMES D’OCTUBRE: LA PUNTUALITAT

Dijous passat l’alumnat de primària va tenir una sorpresa abans del pati.

L’equip directiu va visitar totes les classes per tal de repartir, amb l’ajuda dels i les mestres, uns diplomes que reconeixien l’esforç de l’alumnat al llarg del mes d’octubre.

I és que aquesta novetat permetrà que tots ens esforcem per tal d’anar millorant i d’aquesta manera se’ns pugui reconèixer davant dels companys i les companyes de classe les coses que fem bé.

L’aspecte a destacar d’aquest mes ha estat LA PUNTUALITAT. És per això que alguns dels alumnes més puntuals han rebut un diploma en reconeixement a la seva responsabilitat i puntualitat a l’hora d’arribar a l’escola.

Les cares de felicitat de l’alumnat que ha rebut el diploma ho diuen tot!!

Podeu veure més fotografies clicant aquí