– Treballem en xarxa

ESPORT A L’ESCOLA

El Pla Català d’Esport a l’Escola és el programa de la Generalitat de Catalunya que té com a objectiu principal posar a l’abast de tot l’alumnat dels centres educatius de Catalunya la pràctica d’activitats físiques i esportives fora de l’horari lectiu, per tal de lluitar contra el reduït índex de participació de l’alumnat en l’esport escolar i l’increment dels hàbits sedentaris i de l’obesitat -amb una incidència preocupant en la població infantil i juvenil i de fomentar la demanda social creixent en matèria de salut i benestar.

Dins del Pla Català de l’esport, hi ha l’Esport a l’escola, es fa una matinal a quart a nivell comarcal.

PACK DE CULTURA CATALANA

L’alumnat de 3r participa en aquest projecte anualment al llarg d’un trimestre. És un projecte iniciat per la ciutat de Vic i que ofereix als i les alumnes participants, conèixer i acostar-se a algunes de les manifestacions pròpies del patrimoni cultural català.
Es tracta de 3 tallers diferents: gegants, sardanes i castells.

1. Acostar la cultura i les tradicions catalanes als nens i nenes de tercer.
2. Afavorir el coneixement de la cultura i les tradicions com a element de cohesió i compromís amb l’entorn.
3. Donar a conèixer algunes de les activitats més genuïnes de la cultura catalana.
4. Practicar en grups els castells, els gegants i les sardanes per tal d’identificar-los i aprendre’ls.

EDUCACIÓ VIÀRIA

CONGRÉS DE LA CIÈNCIA A LA UVIC

OLIMPIVIC

L’Olimpivic és una trobada esportiva i lúdica de l’alumnat de 6è de primària de totes les escoles de la ciutat.

CONSISTORI INFANTIL

El Consistori Infantil és un òrgan consultiu i participatiu format per representants dels i les alumnes de sisè de primària de les diferents escoles de Vic, amb l’objectiu de donar a conèixer la institució de l’Ajuntament, les seves funcions, la seva organització i el seu funcionament als nens i nenes. La ciutat de Vic compta amb un Consistori Infantil, un òrgan consultiu i participatiu format per representants de l’alumnat de sisè de primària de totes les escoles de Vic (un representant de cada aula de les escoles de la ciutat).