Sortida a la granja natura de Navàs

Bon dia famílies,

El passat dimarts 14 de novembre l’alumnat de primer va anar d’excursió a la granja natura de Navàs.

Vam conèixer, tocar i observar diferents animals ( granja, salvatges, rapinyaires, rèptils…).

Ens ho vam passar molt i molt bé. En el drive trobareu algunes fotos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut