Cantània El naufragi

Aquesta tarda l’alumnat de 4t ha participat en la Cantània El Naufragi a l’Atlàntida. Aquesta activitat participativa està dins del projecte d’innovació araArt que compartim amb l’Escola de Música de Vic.

Els nostres alumnes es disposen a fer un viatge de final de curs amb un enorme creuer. Els dos protagonistes de l’obra, en Biel i la Martina, guiaran el nostre viatge abans i després del naufragi. Després d’una gran tempesta se n’adonen que l’única manera de fer les coses és fer-les bé i que l’ecologia i el respecte pel planeta és la millor solució.

Enhorabona per l’espectacle i gràcies a tot l’equip que ho heu fet possible!

Accediu a les fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *