2ª JORNADA D’IMPACTE

Benvolgudes famílies,

Aquest matí hem fet el tancament de la 2ª campanya d’impacte relacionada amb l’ODS 12: Consum i producció responsables. Al llarg de tota la setmana, l’alumnat ha anat registrant el tipus d’envasos amb els quals portaven l’esmorzar: carmanyola, plàstic, embolcall de roba… i avui hem compartit els resultats per prendre consciència del repte que tenim fins a final de curs: aconseguir que tots els envasos siguin sostenibles. Veureu que teniu una pissarra als porxos on podreu consultar els resultats de cada classe.

Finalment, a cada classe se l’ha obsequiat amb una torratxa de terrissa amb terra bona i llavors de flors variades acompanyat del nostre lema: “Fem créixer l’escola, fem créixer les arrels”. Tanmateix, s’ha obsequiat a tot l’alumnat de l’escola amb el conte: “Contes per salvar el planeta” que estarà disponible a l’Aula de Ciències.

Junts fem escola!