PESSICS ALDRIC

El Pessics d’Aldric és una iniciativa conjunta entre les mestres de l’escola i les famílies de l’AFA que consisteix en un butlletí informatiu mensual que respon bàsicament a la pregunta que ens podríem arribar a fer :
Com aprenen els nostres fills i filles a l’Escola… Llegeix més»

Sports Day

Cliqueu la imatge.
Congratulations to all the year 6 students and their English teachers for organising a fantastic Sports Day this morning! The year 6 children explained all the games in excellent English! Well done to everyone!

XOU ALDRIC

El dia 1 de març vàrem celebrar el Xou Aldric . Tota l’escola ens vam reunir al gimnàs i vam mirar les actuacions del companys i companyes de l’ escola .
VAN SER MOLT DIVERTIDES!!!

FESTA BENVINGUDA

El divendres 28 de setembre l’escola Aldric va celebrar la festa de benvinguda .
Els nens i nenes de 6è vam ser els encarregats d’organitzar i coordinar tota la festa. Ens vam organitzar en cinc grups de treball: un de teatre, un de ball, un de… Llegeix més»

Programa Neda a l’escola 18/19

Aquest curs tornem a gaudir de l’activitat de natació a la piscina municipal pels alumnes de 2n. i 4t., gràcies a la subvenció de la Diputació de Girona i la col·laboració de l’AFA.

PLANS DE TREBALL

El curs passat vam entrar a formar part de la Xarxa d’Escola Nova 21, un agrupament d’escoles amb voluntat de canvi.  En els espais que hem compartit vam conèixer els plans de treball, una nova manera d’organitzar el continguts. Amb el poc temps que portem… Llegeix més»

EIX TRANSVERSAL i PROJECTES

L’eix transversal d’aquest any és el nostre poble de Cassà. Cada curs treballa el poble des de diferents vessants.
A cicle mitjà ens hem centrat en els edificis, l’ajuntament, la història, els veïnats, els esports, l’entorn natural, la indústria surera, el tren, la… Llegeix més»