3r Feines que hem fet l’11/2/21

Bon dia!

Aquí teniu les feines que vam fer ahir dijous! (avui divendres no hi han feines)

Català:

Llibre de Comprensió lectora 3: pàgines 44 i 45

Matemàtiques: Hem fet problemes d’una fotocòpia, però recomano practicar els següents problemes matemàtics per poder practicar-ho:

1.En una botiga hi ha 4 paraigües que costen 5 €, i 3 que en costen 8. Quants diners costen tots els paraigües junts?

2. A l’escola volem formar equips per fer esport. Farem 4 equips de vòlei i 3 de bàsquet. Si cada equip el componen 8 alumnes, quants alumnes faran esport?

3. Un pescador ha pescat 620 sardines. Si n’ha venut 472, quantes li’n queden per vendre?

4. La Neus, que és pagesa, té 96 oliveres i de cada olivera obté 3 sacs d’olives. Quants sacs d’olives obtindrà en total?

5. En un restaurant hi ha 34 taules de 6 persones, i 23 de 4. Quanta gent pot dinar, alhora, en aquest restaurant?

Castellà:

Recomano fer una lectura de 20 minuts.

Plàstica:

La feina que s’ha fet es pot realitzar més endavant a la classe.

Moltes gràcies!