15 de maig

Hola Pingus!!!Aquí us deixo les propostes per aquests dies!!

Farem una miqueta de mates!Aquests dies haurem de mesurar objectes!Aquí us deixo algunes propostes!Recordeu que vam mesurar les taules de l’escola?Us proposo que dibuixeu i mesureu una taula de casa!Quina llargada, amplada i alçada té?!Podeu fer servir el metre però també podeu fer-ho amb els pams de la mà!

En aquest document trobareu una altra fitxa: Mesurem!

Us deixo també aquesta activitat!Quantes combinacions diferents podem fer?Dibuixeu-les!!!

I aquí us deixo més idees!El Jaume Centelles avui ens  explica la Història formidable d’un tap indomable!Espero que us agradi!!Ens proposa que deixeu volar la vostra imaginació i creeu personatges i els uniu amb un cordill i els amagueu dins d’una caixa que simuli un edifici, una escola, un circ…!i ja tindreu el material a punt per al joc simbòlic!Els personatges es poden fer amb taps de suro o altres materials i enganxar-los al cordill!Ja sabeu que si us animeu a fer aquesta activitat podeu gravar la vostra història i enviar-la al grup per compartir-la!

Podeu seguir enviant-me frases desordenades!!!!M’agrada moltíssim ordenar-les!

Un petonet molt i molt gran i una abraçada gegant!!!