Feinetes 21 d’octubre

Bon dia famílies!!

Aquí teniu unes feinetes més!

CATALÀ:

-Podem seguir avançant amb el Dossier de Lecto-escriptura (apartat BLAU)…Avui reforçarem la direccionalitat de la “i”!

Completar les sanefes de la tenda, resseguir les grafies i buscar paraules que comencin o tinguin “i”

Repassar la direccionalitat de la “i” i “I”, resseguir les grafies i reproduir-les, completar les paraules amb i, dibuixar els traços verticals de les flors i en la quadrícula continuar la sèrie llarg/curt.

Quadernet de Comprensió Lectora: pàgina 4. Us envio la cançó de l’Esquirol!A classe ens vam inventar entre tots i totes una petita coreografia…la recordeu??!!!si no sempre podeu cantar-la i inventar-ne una nova!!Us proposo que agafeu dos colors!Amb un dels colors pinteu totes les L que trobeu a la lletra de la cançó i amb l’altre color pinteu totes les lletres P.

Recordeu llegir cada dia una estoneta!!!

MATES: aquí us deixo un vídeo que espero que us agradi molt!….MIREU COM S’OBRE LA BOCA DEL COCODRIL…TÉ MOLTA GANA I ES MENJA EL NÚMERO MÉS GRAN!

Us ha agradat el cocodril que menja números?!! La setmana vinent tornarem a veure el vídeo, però podeu intentar fer la pàgina 22 del quadernet de matemàtiques (Món Matemàtic)!

PLÀSTICA:

-Estem preparant un mural per l’entrada de l’escola…Aquest any serà sobre els mitjans de transport!Els nens i nenes de 1r farem…3,2,1…EL COET!De moment i per començar, us animo a dibuixar-ne un!!!L’haureu de portar a l’escola!!!Els espero!!

Més idees! Podeu també intentar reproduir un altre quadre de l’autor que estem treballant…JOAN MIRÓ! A l’escola vau reproduir-ne un…quan tornem al cole mireu ben amunt a les finestres i allà els veureu!

“AMANECER” de Joan Miró

Us proposo reproduir aquest quadre!!Aquí us el deixo!Espero que gaudiu fent-lo!!

“MUJER ANTE EL SOL” de Joan Miró