1R 22 MAIG

Hola! Com esteu? Espero que bé!

Per aquests dos dies us proposo les següents activitats:

DIVENDRES 22

Cap de les dues activitats són fàcils, la primera hauran de tenir concentració. Un cop hàgin averiguat què diu el text, ho han de copiar en lletra lligada.

Per a la segona activitat és possible que necessitin ajuda, però no els digueu la resposta! Han de llegir l’enunciat, subratllar la pregunta, encerclar les dades que tenim i pensar què fem abans d’escriure.

DILLUNS  25

Per aquesta activitat necessiteu escoltar aquest àudio: és tan fàcil com posar a Google cavall fort audiocontes l’eruga tafanera. És un àudio d’aproximadament 4 minuts. Després han de contestar les preguntes.

Pel dictat rebreu al grup de Telegram tres àudios el mateix dilluns durant el matí. Dictaré diferents números del 0 al 99 lentament. En total dictaré 15 números però faré 3 tandes coincidint amb el número de files. Per tant, al primer àudio s’escoltaran 5 números, al segon àudio altres 5 números i un tercer àudio amb els últims 5 números. Ho podran sentir vàries vegades però si us plau, feu la foto tal qual ho han fet i entés, després, si s’han equivocat en algun número ja els hi corregireu.

Si s’agobien de fer tants números, podeu fer-ho en diferents moments del dia o només fer una o dos files.