Deures d’estiu de 6è

– Els deures són obligatoris per a tots els alumnes que hagin obtingut no assoliment o assoliment satisfactori; per a la resta d’alumnes és optatiu.

– Les escoles de primària facilitaran els deures impresos als alumnes que els hagin de fer obligatòriament. Per a la resta d’alumnes és optatiu; els centres els difondran en format digital.

– La realització d’aquests deures comptarà com una més en les notes de la primera avaluació. En el cas dels alumnes que els facin de manera voluntària, també se’ls tindrà en compte en la primera avaluació.

Deures d’estiu llengua catalana i castellana; matemàtiques

Deures d’estiu anglès