Bon estiu!

Benvolgudes famílies,

Amb tot el “carinyo” que ens agradaria donar-vos en persona, i que tenim guardat per quan ens tornem a trobar, hem preparat aquest vídeo de comiat d’aquest curs 19-20 que no oblidarem.

La pandèmia ens ha situat a totes i tots en una situació que no ens haguéssim imaginat mai, i no estàvem preparades per això. Les persones som éssers socials i l’escola és un gran exponent d’aquesta necessitat dels altres per créixer i avançar.

Hem après moltíssim per adaptar-nos el millor possible a aquesta escola que ens ha tocat viure. Moltes gràcies famílies per la tasca immensa que heu fet des de casa, esperem haver-vos acompanyat.

Desitjant un curs 20-21 el més tranquil possible ens acomiadem, sobretot de les famílies que avui acaben el seu pas pel Verdaguer. A la resta ens retrobem al setembre.

Una forta abraçada de tot l’equip!

1 comentari a “Bon estiu!”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut