DIARI D’UNES OBRES MOLT ESPERADES

31 juliol

Avui s’ha acabat la primera part de les obres del pati. Falten plantes i arbustos per poder dir que està acabat del tot. És difícil només, amb fotos, mostrar tots i cadascun dels detalls d’aquest disseny tan fantàstic. Ara només queda gaudir-lo molt, i cuidar-lo.

24 juliol

23 juliol

22 de juliol

Ja va arribant el material per l’aula exterior

20 de juliol

Per fi estan aquí els treballadors de Milanta. Ja es comencen a veure canvis.

Comencen a treure el mur antic del pati

25 de juny de 2020

Avui ha esta un dia molt profitós, tot es va desencadenant.

Primer han vingut de Milanta, l’empresa que farà les obres al pati. El Joan i el Marc ens han ajudat molt perquè tenen molta experiència en la realització d’obres en espais exteriors.

Al cap d’una estona ha vingut el jardiner amb qui hem pogut parlar del rec automàtic, els arbres i els arbusts que ens posaran i el manteniment de tot el jardí.

I quan arribava el migdia el pati ja tenia aquest aspecte:

16 de juny de 2020

Avui han començat les obres del pati!! Sembla mentida! Gairebé fa tres anys el projecte presentat per una mare de l’escola va ser escollit pels Pressupostos Participatius 2018.

El curs 2017-18 vam recollir l’opinió de tota la comunitat educativa per poder traspassar tota la informació a l’arquitecte que va fer el disseny inicial. L’AMPA i els mestres hem fet moltíssimes reunions amb assessors, arquitectes, regidors i regidores, jardiners, tècnics de l’Ajuntament…

I per fi avui ha arribat el gran dia, han començat a instal·lar la nova tanca que ampliarà el pati, guanyant espai i arbres.