Segona proposta 12 novembre

Bon dia famílies, avui les propostes de MATEMÀTIQUES seran les següents:

Buenos días familias, hoy las propuestas de MATEMÁTICAS son las siguientes:

Acabar de fer la fitxa de la carpeta de GRAFISME DE NÚMEROS, aquesta vegada del 5 al 9. Recordeu, molt important fixar-nos en fer correctament la direccionalitat dels números (començar posant el llapis o retolador en el puntet i seguir les fletxes):

Acabar de hacer la ficha de la carpeta de GRAFISMO DE NÚMEROS, esta vez del 5 al 9. Recordad, muy importante fijarse en hacer correctamente la direccionalidad de los números ( empezar poniendo el lápiz o rotulador en el puntito y seguir las flechas):

-A més, us proposo que agafeu 5 gots i els numereu del 5 al 9. Dins dels gots haureu de ficar tants retoladors o llapis com indica el número.

Además, os propongo que cojáis 5 vasos y los numeréis del 5 al 9. Dentro de cada vaso tendrán que meter tantos rotuladores o lápices como indica el número.

-L’última proposta de matemàtiques és fer la feineta que teniu en la carpeta de COMPTA QUANTS ES BANYEN I QUANTS SÓN A LA BARCA:

-La última propuesta de matemáticas és hacer la ficha que tenéis en la carpeta de CUENTA CUÁNTOS SE BAÑAN Y CUÁNTOS ESTÁN EN LA BARCA:

-Avui a l’escola ens tocava fer L’HORA DEL CONTE, així que qui vulgui pot enviar-me un vídeo explicant-me breument un llibre o conte que tingueu per casa que us agradi molt. Estic desitjant escoltar-vos!!

-Hoy en el aula nos tocaba hacer LA HORA DEL CUENTO, así que quien quiera puede enviarme un vídeo breve explicándome un libro o cuento que tengáis en casa y que os guste mucho. Estoy deseando escucharos!!

Ara si, ja ho tenim tot! Recordeu enviar-me (CRISTINA) foto o vídeo de les activitats per privat via Telegram. Qualsevol dubte ja sabeu. Una abraçada.

Ahora si, ya lo tenemos todo! Recordad enviarme (CRISTINA) foto o video de las actividades por privado vía Telegram. Si tenéis cualquier duda ya sabéis. Un abrazo.