P4 ACTIVITAT 26/01/2022

• L’hora del conte

A continuació uns deixo en PDF el conte “El señor cuadro”. Desprès de llegir-lo en família, podeu comentar dos aspectes importants com és l’amistat i compartir.

Cuento_El señor cuadrado y sus amigos.pdf

Un cop llegit, cada infant pot escollir la figura geomètrica que més li agrada per fer de cos i anant completant-lo amb altres figures igual que han fet els protagonistes del conte.

• El meu circuit de psico

Anem a fer psico!

Escull un espai de la casa i crea el teu circuit de psico (coixins, cadires per passar per sota, peluix al terra per fer ziga-zaga, una capsa buida i encistella una pilota o un tap de botella…) Deixeu volar la imaginació.

Desprès, si no estàs molt cansat, pots dibuixar el teu circuit i escriure els elements utilitzats.

• English: per anar practicant l’anglès proposo escoltar, cantar i ballar les següents “songs” en anglès 😊😉:

1) How”s the weather?

2)numbers 1-10

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *