Activitats: 26 de maig de 2020.

Bon dia famílies, aquestes són les feines d’avui dimarts.

1.- ACTIVITAT: ATENCIÓ VISUAL.

Necessitem un full i retoladors. En un full, A la part de dalt, fer una petita llegenda com aquesta:

MODEL

A continuació, els nens/nes pinten diferents punts per tot el full:

Una vegada fet, heu de fer una rodona al verd, una ratlla vertical al lila i una X al rosa.

ENVIAREM FOTO DEL RESULTAT.

2.- ACTIVITAT: VOCALS.

Escriure les vocals que falten. Qui vulgui pot escriure tota la paraula sencera SENSE MIRAR.

ENVIAR FOTO DEL RESULTAT.

3.- ACTIVITAT: EL SO DELS ANIMALS.

A continuació en aquest video que els nens NO HAN DE MIRAR (només escoltar), s’escolten els sorolls que fan els diferents animals.

Els nens/nes només amb el soroll han d’endevinar quina és la veu de cada animal. El video el podràn veure una vegada acabat el joc,

ja que primer l’han d’escoltar. Ho podeu fer moltes vegades fins que els endevinin tots.

PER EXEMPLE:            muuuuuuu: vaca

mèu mèu: gat

Onomatopeies | @ULA D'@COLLIDA. Margarida Xirgu.

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=B_Ki5V–HHY       ENVIAR VIDEO DE COM HO FAN.