PROGRAMACIÓ D’ACTIVITATS 15/2/22

Bon dia families. Desitgem que us trobeu bé. A continuació les activitats programades per avui.

• Teatre a l’escola. Avui venen a l’escola a representar la obra teatre de paper.
  • Hora de música.
  • Jocs de taula: memory, dòmino, puzzle i dobble. Amb aquests jocs a part de les normes del joc treballem el vocabulari.
  • Projecte dels 3 porquets: parlarem de la familia dels porcs. El nom que se li dona al mascle, a la femella i a la cria del porc. Han de repassar les paraules.
  • Altres continguts que podeu repassar: fer recordatori dels colors ( Vermell, blau, verd i groc )
  • el nombre 1 i 2
  • les vocals A, E
  • intentar escriure el seu nom ajudant-lo perquè segueixi l’ordre correcte de les lletres.
  • reconèixer el seu nom entre el dels companys/es.
  • el cercle i l’esfera