9 de juny P-3 English

Good morning class! How are you?

Avui us porto una web interactiva per aprendre el nom de diferents animals Només heu de clicar el següent enllaç:

Dins de l’enllaç veureu diferents jocs i activitats on els nens i nenes poden jugar a totes aquelles activitats on es vegin capaços de fer. De tota manera, les activitats que jo recomano pel nivell de P-3 són les de “farm flashcards” a l’apartat/columna de:

“learn”: On apareixeran diferents animals i un àudio diran el nom d’aquests. Recomano que els nens i nenes repeteixin els animals que diuen i després intentin dir algun nom d’aquests sense escoltar l’àudio abans (al principi és normal que costi una mica, però si es fa de manera rutinària estic segur que  ho aconseguiran.

No cal retornar aquesta activitat. Recomano que practiqueu amb aquest recurs web amb calma i durant unes setmanes poc a poc.

Us envío una forta abraçada!

M’ha encantat ser el vostre teacher durant aquest curs ^^

Jordi

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *