La ruleta de la família

El professor Joan Serret va ser durant molts anys tota una institució al barri de Torreforta. A banda de realitzar la seva tasca educativa a la nostra escola, també es va involucrar per complet en la vida social del barri. Amb gran dedicació i vocació de mestre, fou molt estimat per tothom, tant per part dels companys mestres com també dels pares i alumnes. El passat mes d’abril, antics alumnes i personal docent del centre li van fer un petit homenatge a casa seva en complir 100 anys de vida. Per molts anys Sr. Serret!!

18-10-2016-10-10-43-3

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *