Graduació dels alumnes de 6è

El passat dimecres, 17 de juny, els i les alumnes de 6è van celebrar la seva graduació en un acte molt especial i emotiu que va servir per acomiadar una etapa plena d’aprenentatges, experiències i amistats.

La celebració va començar amb unes paraules de la directora i d’alguns alumnes, que van compartir records i reflexions sobre el seu pas per l’escola. Tot seguit, els nois i noies van recollir els seus diplomes de graduació i van oferir uns balls preparats especialment per a l’ocasió, que van emocionar les famílies i els mestres presents.

Durant l’acte, alumnes i famílies van recordar amb afecte les amistats construïdes al llarg dels anys, l’acompanyament i la dedicació dels mestres, així com tot allò que han après des de l’etapa d’infantil fins a sisè de primària.

La cerimònia va concloure amb un comiat carregat d’emoció, somriures i bons desitjos per al futur.

Des de l’escola, us desitgem molta sort i èxits en aquesta nova etapa que esteu a punt de començar!