Bon inici de curs!!

Benvinguts i benvingudes a l’Escola Torreforta!

Esperem que inicieu el curs amb moltes ganes d’aprendre, i de compartir mil aventures amb els vostres companys. Tenim una nova oportunitat per entusiasmar-nos, per enriquir-nos, per equivocar-nos, per aprender, per ensenyar, per esforçar-nos, per gaudir, per esbrinar, per ajudar… I per moltes coses més!

Un bon curs comença amb un bon somriure!!

Teatre alumnes de 4t

Aquests últims dies de curs, els alumnes de 4t de primària van fer diverses representacions, per als pares i també per als companys d’altres nivells, de l’obra de teatre “La llegenda de sant Jordi”, dirigida pel nostre professor de teatre Alberto Peralta. Aquí us en deixem el vídeo de la representació:

Trobada de centres TEI

Ahir alguns alumnes de 5è i 3er de la nostra escola van anar a l’Antiga Audiència de Tarragona, com a  representants dels seus companys i companyes en la trobada de centres que desenvolupen el PROGRAMA TUTORIA ENTRE IGUALS per a la convivència escolar i la prevenció d’assetjaments.

En el següent vídeo podeu veure que bé que expliquen què ha significat per ells el programa TEI:

Mostra de teatre 2018

El dia 15 del maig, els alumnes de cicle superior van participar a la Mostra de Teatre que es fa anualment i que enguany es va fer al Teatre del Complex Educatiu de Tarragona. Són tres obres dirigides pel professor de teatre Alberto Peralta i les podeu veure clicant damunt la imatge:

Últim dia festiu

El proper dilluns, 21 de maig, serà l’últim dia de lliure disposició, tal com ja se’ls va comunicar a l’inici de curs. Per tant, aquest dia l’escola estarà tancada. Les classes es reprendran el proper dimarts, dia 22 de maig.

Dies festius

El proper dilluns, 30 de abril, serà festa de lliure disposició i el dimarts, 1 de maig, serà festiu d’acord amb el calendari laboral, per tant, aquests dies l’escola estarà tancada. Les classes es reprendran el proper dimecres, dia 2 de maig.