Infantil

Agraïments

L’Escola Sol i Vent i l’AMPA volem donar-vos les gràcies a tothom qui ha col·laborat a la 2ª Marxa popular del dia 12 de Maig. La jornada ha estat tot un èxit i som totalment conscients que això ha estat així gràcies a la implicació i el suport de totes les empreses col·laboradores i del […]

Agraïments Llegeix més »

Nou material informàtic

La setmana passada ens van arribar 8 chromebooks a l’escola. D’aquests, 6 han estat una aportació de l’AMPA de la nostra escola. Amb l’ajuda de la Caminada Popular realitzada l’any passat. Des de l’escola volem agrair l’esforç. Seguim treballant per millorar l’escola. Gràcies AMPA! Mireu com els estem fent servir!

Nou material informàtic Llegeix més »

PASQUA

El divendres 12 d’abril a la tarda, els nens i les nenes d’infantil, ens ho passem molt bé fent jocs de pasqua: Joc de la cullera i l’ou, encistellar ous dins una caixa (conill) i dins un cistell, amagar a l’hort  peces de puzle de diferents ous , joc del conill i les pastanagues. Mireu

PASQUA Llegeix més »

Jocs Florals 2019

El divendres 26 d’abril vam celebrar a l’escola l’entrega dels premis dels Jocs Florals 2019. Aquest any la temàtica de les obres era la primavera. Aquí us deixem el llistat dels premiats i les obres guanyadores. P3: 1r Gala Poch 2n Elsa Oliva P4: 1r Aran Ruiz 2n Miguel Cortés P5: 1r Leyre Buzón 2n

Jocs Florals 2019 Llegeix més »

P3 plantem menta

P-3 VÀREM PLANTAR LA MENTA EN EL CRESTALL DE LES PLANTES AROMÀTIQUES. TAMBÉ VÀREM ANAR A VEURE SI ELS ALLS HAVIEN CRESCUT I TREIEREM LES HERBES. APROFITÀREM QUE FEIA BON DIA PER ESMORZAR Cliqueu damunt la imatge i podreu veure les fotos

P3 plantem menta Llegeix més »

La fada de la primavera

HA ARRIBAT LA FADA CRISÀLIDE I ENS HA DONAT LA BENVINGUDA A LA PRIMAVERA. ENS HA EXPLICAT QUE VE DEL BOSC ENCANTAT I UN MUNT DE CURIOSITATS. ENS HA PORTAT UN CISTELL DE FLORS: COLZES I PETÚNIES PER PLANTAR A LA NOSTRA JARDINERA. HEM BALLAT TOTS JUNTS LA DANSA DE LA PRIMAVERA DE VIVALDI. HA

La fada de la primavera Llegeix més »

La capsa màgica

Els nens i nenes de primer van anar a la biblioteca per a descobrir quin regal els havia deixat la capsa màgica el mes de març. I va ser una gran sorpresa trobar-hi el preciós conte T’ESTIMO (QUASI SEMPRE) amb els seus personatges, en Lolo i la Rita, en forma de titella. S’ho van passar

La capsa màgica Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut