LA CLASSE DE SEGON HA COLLIT ELS PÈSOLS
Els alumnes de segon van anar a l’hort a collir els pèsols. Primer van arrencar les pesoleres i les van posar en caixes. Després van treure les males herbes del crestall per deixar-lo net i a punt per la propera sembrada. Un cop a l’aula, els van esclovellar. Quina il·lusió comptar els pèsols de cada […]
LA CLASSE DE SEGON HA COLLIT ELS PÈSOLS Llegeix més »











