General

BICICLETADA 5è I 6è

La setmana passada els alumnes i les alumnes de cicle superior vam fer la tradicional sortida amb bicicleta. Una activitat programada des de l’àrea d’educació física. Ens vam cansar molt però ens ho vam passar genial.   Fotografies

BICICLETADA 5è I 6è Llegeix més »

Notícies diverses

Al llarg d’aquest mes de juny, a la classe de 6è ens han vingut a fer dues xerrades. La primera, des de l’espai jove de Vilafant, on ens van informar de totes les activitats, tallers, sortides… que preparaven pels joves del poble.   I també van venir els alumnes de l’institut de Vilafant ( antics

Notícies diverses Llegeix més »

RECICLEM A L’ESCOLA

Els alumnes col·laboren en el reciclatge dels residus que generem a l’escola. Amb aquest objectiu tenim uns contenidors blaus i grocs a cada aula; dos bujols al pati (un de groc i un de gris); un compostador a l’hort i un contenidor de piles a consergeria. Els contenidors de paper i de plàstic es buiden

RECICLEM A L’ESCOLA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut