General

La fada de la primavera

HA ARRIBAT LA FADA CRISÀLIDE I ENS HA DONAT LA BENVINGUDA A LA PRIMAVERA. ENS HA EXPLICAT QUE VE DEL BOSC ENCANTAT I UN MUNT DE CURIOSITATS. ENS HA PORTAT UN CISTELL DE FLORS: COLZES I PETÚNIES PER PLANTAR A LA NOSTRA JARDINERA. HEM BALLAT TOTS JUNTS LA DANSA DE LA PRIMAVERA DE VIVALDI. HA

La fada de la primavera Llegeix més »

La classe de primer planta romaní

Després de fer el taller «Colònia de romaní», els alumnes de primer han anat a l’hort a plantar-ne tres mates. Esperem que l’any que ve siguin molt grans i estiguin ben florides perquè els nostres companys de P5 puguin conèixer aquesta planta aromàtica, perenne, amb flors de colors blaus i violetes molt perfumades que podem

La classe de primer planta romaní Llegeix més »

Tercer visita l’Ajuntament

La classe de tercer hem estudiat el funcionament d’un Ajuntament. En aquest tema de medi, el lloc on vivim, hem après per a què serveixen els impostos, com s’escull l’alcalde o com funcionen unes eleccions. I per arrodonir tot el que hem après, hem visitat l’Ajuntament del nostre municipi, Vilafant. Ens ha rebut l’alcaldessa actual,

Tercer visita l’Ajuntament Llegeix més »

Medi 1r. L’hivern

MEDI  A  PRIMER L’hivern Seguint el curs de les estacions de l’any, els alumnes de primer han acomiadat l’hivern per donar la benvinguda a la dolça primavera. Amb el següent vídeo podran recordar  trets de l’hivern i moments viscuts durant aquest període.

Medi 1r. L’hivern Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut