A TOT RITME AMB VASOS A SISÈ
A l’hora de música, els alumnes de sisè, hem acompanyat amb diferents ritmes la cançó: We will rock you del grup de rock britànic Queen. Per aquesta activitat hem utilitzat diferents vasos de plàstic i ens ho hem passat genial tots junts! Seguidament podeu veure el vídeo.
A TOT RITME AMB VASOS A SISÈ Llegeix més »











