LES COLÒNIES D’INICI DE CURS.
El passat 7 i 8 de setembre vam anar de colònies. Unes colònies que ens van servir per teixir nous vincles i coneixe’ns una mica més. La valoració va ser molt positiva i ens ho vam passar molt bé.
LES COLÒNIES D’INICI DE CURS. Llegeix més »











