CANTADA DE NADALES
Com cada any abans de les vacances de Nadal fem la cantada de Nadal a la plaça de l’església. Podeu tornar-la a escoltar la web de ràdio Vilafant.
CANTADA DE NADALES Llegeix més »
Com cada any abans de les vacances de Nadal fem la cantada de Nadal a la plaça de l’església. Podeu tornar-la a escoltar la web de ràdio Vilafant.
CANTADA DE NADALES Llegeix més »
Aquest divendres a la tarda la màgia del Nadal ha embolcallat la nostra escola amb l’arribada d’en Fumera. Aquest patge reial que tot ho veu, tot ho sent i tot ho sap a partir d’ara estarà molt pendent de tots els nens i nenes i tot s’ho anirà apuntant a la seva llibreta. Ha arribat
HA ARRIBAT EN FUMERA Llegeix més »
Ja tenim el menú del mes de desembre. Clica aquí per veure’l.
MENÚ DEL MES DE DESEMBRE. Llegeix més »
La visita a l’hort per part dels alumnes de cicle superior ha estat una experiència enriquidora que ha permès aprendre sobre la importància de l’agricultura i la connexió amb la natura. Durant aquesta activitat, els alumnes han tingut l’oportunitat d’observar i participar en la plantació de faves, cols i bròquils. Us deixem un vídeo perquè
HORT A CICLE SUPERIOR Llegeix més »
Els nens i nenes de 4t estem viatjant per tot Catalunya. Hem anat al Baix Empordà a pescar gambes, hem escalat les muntanyes de Montserrat i el Pedraforca i hem conegut les comarques del Baix Llobregat, l’Anoia i el Bages. Ah! I també sabem la llegenda del Timbaler del Bruc. La Garrotxa, el Gironès i
COM PODEM CONÈIXER CATALUNYA? Llegeix més »
El dia 18 d’octubre els alumnes de Cicle Superior vam anar a visitar la biblioteca Fages de Climent de Figueres. Va ser una visita molt agradable i profitosa. Ens van ensenyar els diferents espais de la biblioteca i ens van explicar com estan classificats els llibres. Vam anar al Parc Bosc a esmorzar i jugar
SORTIDA A LA BIBLIOTECA. Llegeix més »
Ja tenim el menú del mes de novembre. Clica aquí per veure’l.
MENÚ DEL MES DE NOVEMBRE Llegeix més »
Els nens i les nenes d’educació infantil gaudim d’un nou espai per anar a trobar el nostre estat de benestar quan ho necessitem: el Racó de la Calma. Al llarg del dia hi poden haver moments en què necessitem eines per gestionar el nostre estat d’ànim. En aquest Racó hi trobem material que ens permetrà
INAUGUREM EL RACÓ DE LA CALMA A INFANTIL Llegeix més »
Ja tenim el menú del mes d’octubre! Clica aquí per veure’l.
MENÚ DEL MES D’OCTUBRE. Llegeix més »
Ja tenim el lema del curs 23-24. Gràcies a tota la comunitat educativa per la seva aportació! Recordeu que tots i totes sumem! GAUDIM D’UN CURS DIFERENT, ÚNIC I GENIAL!
BENVINGUDA A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA. Llegeix més »