Nom de l'autor: admin

A tercer plantem melissa

La planta aromàtica que ens toca cuidar a la classe de tercer és la melissa. Per això hem baixat a l’hort a plantar-ne. Primer l’hem observat i dibuixat. Després l’hem plantat. Ara serà qüestió d’anar-la cuidant per tal de poder-la veure créixer i florir!  

A tercer plantem melissa Llegeix més »

La fada de la primavera

HA ARRIBAT LA FADA CRISÀLIDE I ENS HA DONAT LA BENVINGUDA A LA PRIMAVERA. ENS HA EXPLICAT QUE VE DEL BOSC ENCANTAT I UN MUNT DE CURIOSITATS. ENS HA PORTAT UN CISTELL DE FLORS: COLZES I PETÚNIES PER PLANTAR A LA NOSTRA JARDINERA. HEM BALLAT TOTS JUNTS LA DANSA DE LA PRIMAVERA DE VIVALDI. HA

La fada de la primavera Llegeix més »

La classe de primer planta romaní

Després de fer el taller «Colònia de romaní», els alumnes de primer han anat a l’hort a plantar-ne tres mates. Esperem que l’any que ve siguin molt grans i estiguin ben florides perquè els nostres companys de P5 puguin conèixer aquesta planta aromàtica, perenne, amb flors de colors blaus i violetes molt perfumades que podem

La classe de primer planta romaní Llegeix més »

Tercer visita l’Ajuntament

La classe de tercer hem estudiat el funcionament d’un Ajuntament. En aquest tema de medi, el lloc on vivim, hem après per a què serveixen els impostos, com s’escull l’alcalde o com funcionen unes eleccions. I per arrodonir tot el que hem après, hem visitat l’Ajuntament del nostre municipi, Vilafant. Ens ha rebut l’alcaldessa actual,

Tercer visita l’Ajuntament Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut