A tercer plantem melissa
La planta aromàtica que ens toca cuidar a la classe de tercer és la melissa. Per això hem baixat a l’hort a plantar-ne. Primer l’hem observat i dibuixat. Després l’hem plantat. Ara serà qüestió d’anar-la cuidant per tal de poder-la veure créixer i florir!
A tercer plantem melissa Llegeix més »












