LA NUTRICIÓ
Aquestes últimes setmanes els nens i nenes de Cicle Mitjà hem estat treballant la nutrició. A medi hem investigat com funciona el nostre aparell digestiu i excretor. Sabíeu que el tub digestiu és un tub d’uns 10 m de llarg? També hem parlat de la piràmide alimentària, dels hàbits i de la classificació dels aliments. […]









