Nom de l'autor: admin

EXPOSICIÓ A L’AJUNTAMENT “EN KEITH HARING ARRIBA AL SOL I VENT”

Al llarg d’aquest mes de juliol, a l’Ajuntament de Vilafant, hi trobareu una exposició molt bonica per visitar. L’exposició porta per nom “EN KEITH HARING ARRIBA AL SOL I VENT”.  A l’exposició hi ha una mostra dels treballs fets pels vostres fills i filles al llarg d’aquest curs i durant el desenvolupament del projecte del

EXPOSICIÓ A L’AJUNTAMENT “EN KEITH HARING ARRIBA AL SOL I VENT” Llegeix més »

VISITA DE P5 A 1r

La setmana passada els nens i les nenes de P5 van anar a fer una visita als nens i la nena de primer. Els hi van preparar la classe perquè poguessin escoltar molt bé tot el què faran el curs vinent a primer.  Quan vam acabar, vam anar al pati esmorzar i jugar plegats. Estem

VISITA DE P5 A 1r Llegeix més »

RECICLEM, P5

A l’escola reciclem bona part de les deixalles que fem: el paper, els envasos plàstics i les restes de menjar. A  finals de la setmana ho portem al contenidor corresponent. La setmana passada vàrem visitar la deixalleria de Vilafant.  Aprofitant la visita hi vàrem portar alguns residus que teníem a l’escola: retoladors que ja no

RECICLEM, P5 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut