Nom de l'autor: admin

Manipulem les matemàtiques

A cicle mitjà és important manipular per entendre els conceptes. Per la composició i descomposició de nombres fem servir el material multibase.   Per les multiplicacions fem servir els policubs.  Per la geometria fem servir palets de fusta i plastilina.   Observeu el vídeo i veureu com descobrim, manipulem i aprenem.

Manipulem les matemàtiques Llegeix més »

LA FADA DE LA TARDOR

Divendres ens va venir a visitar la Fada Falguera, la Fada de la Tardor. Va venir des del seu Bosc Encantat . Vàrem compartir una estona amb ella i ens va regalar un penjoll amb el nostre nom i amb pols màgica. Visca la Fada Falguera !   Enllaç vídeo 

LA FADA DE LA TARDOR Llegeix més »

RACONS A CICLE INICIAL

Hola famílies,  Els nens i les nenes de Cicle Inicial ja hem començat a treballar amb els racons.  Us en recordeu que a la reunió vam explicar que tenim 3 racons distribuïts en les dues aules? A 1r hi tenim el racó de joc simbòlic que ara hi ha el centre mèdic, el racó de

RACONS A CICLE INICIAL Llegeix més »

SOM-HI CICLE INICIAL!

SORTIDA CONVIVÈNCIA CI El passat 17 de setembre els nens i nenes de Cicle Inicial vam fer una sortida de convivència pel nostre entorn. Vam anar al Parc de les Fires, allà vam fer diferents jocs per tal de formar un bon vincle entre el grup de Cicle Inicial, juntament amb l’Equip de mestres. Va

SOM-HI CICLE INICIAL! Llegeix més »

SOM-HI CICLE MITJÀ

SORTIDA A L’ALZINA DE CAN MASSANET I EL CAU. El passat dimecres 15 de setembre, els alumnes de tercer i quart varem sortir per trobar-nos amb els alumnes de cicle mitjà i així poder relacionar-nos, jugar i compartir bons moments amb els nostres companys.  Primerament vam anar a visitar l’alzina de can Massanet, allà vam

SOM-HI CICLE MITJÀ Llegeix més »

SOM-HI CICLE SUPERIOR!

Els alumnes de cinquè i sisè de l’escola farem un bon equip! Per començar a fer dinàmiques conjuntes, sempre respectant les normes que ens imposa la pandèmia, hem fet una petita sortida per inaugurar aquest curs 21/22. Hem anat fins a l’alzina mil·lenària de Vilafant. Allà hem escoltat la seva història i hem pres la

SOM-HI CICLE SUPERIOR! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut