COMIAT P5

Aquest dimarts a la tarda vam fer una festa per celebrar el final d’etapa dels alumnes de P5. Plegats vam viure moments molt emocionants i intensos. De ben segur que mai oblidarem aquest dia! Enhorabona P5!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut