PLANTEM CEBES A P4

La dita diu: “Si vols ceba de diner, planta-la el gener”.
Els nens i nenes de P-4 les vàrem plantar a primers de febrer. Amb l’ajuda d’en Fernando va ser molt fàcil perquè ens feia les regues i ens ensenyava on les havíem de plantar i nosaltres les hi posàvem i les enterràvem una mica.
Ara anirem a veure-les com creixen, a treure alguna herba si cal … i a esperar que quan toqui arrencar-
les siguin grosses i ben bones.

 

Enllaç per veure les fotografies 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut