TREBALLEM PER RACONS A 6È

Us deixem unes imatges dels alumnes i les alumnes de 6è com treballen amb grups. Des de l’àrea de medi han estat treballant la cèl·lula i l’han pogut observar amb el microscopi.

Enllaç fotos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut